onsdag 15 augusti 2012

Höstlängtan

Det känns nästan lite farligt att skriva det här när sensommaren brassat igång på allvar (tjugosju grader vid middagen, helt galet!) men jag tror jag vågar mig på det ändå: Snart är hösten här!
Jag kan omöjligt vara den enda läslusen som älskar när hösten kommer och man kan krypa ihop någonstans under en filt med en stor kopp te och en riktigt bra bok. Min absoluta favoritårstid är vintern, alla kategorier, men hösten är mysig och fin och perfekt för just läsning. Nu kommer jag säkert att ha stört mycket att göra även den här hösten, så vi får se hur det går med läsandet, men något ska det väl ändå bli.

Till dess drar jag upp till Luleå på en liten semester. Förhoppningsvis blir det tio dagar fyllda med läsning, musik och rollspel - och te, förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar