fredag 27 april 2012

Filmspäckad vardag

De senaste veckorna har ett visst stiltje härskat över denna bloggs vatten. Anledningar finns det gott om, och när jag nu försöker börja få igång det igen så går det ganska trögt. Jag har fortfarande inte läst något och nu börjar det verkligen kännas jobbigt.
Film har jag sett. Massor. Mest gamla Disney-klassiker. Jag har också sovit, nästan skamligt mycket (men otroligt välgörande) och varit på en del möten och konferenser. Det verkliga livet har så att säga trängt sig på nästan lite för mycket.
Nu är jag emellertid igång igen, om än jag börjar försiktigt. Manga, heter kuren, och med lite Black Butler (volym 9) och Blue Sheep Reverie (volym 5) är jag nu redo för Angel Sanctuary 13-15. Därefter kommer det att bli en hel del läsning av så kallad Samtidslitteratur, för skolans räkning, men förhoppningsvis också en del skrivande.

Fram till dess att jag faktiskt har något att redogöra för får ni alltså hålla till godo med ströinlägg som detta. Nu har jag nämligen bara en sak kvar att säga: Se The Avengers.

Thor: He's my brother!
Black Widow: He killed 80 people in two days.
Thor: ... he's adopted.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar