torsdag 26 januari 2012

Uppdatering på bloggläget

Nu är det minsann hårda bud! Knappt har man kommit hem från staterna förrän man snubblar handfallen in i universitetslivet igen. Det är inte första gången jag är campusstudent, men det är två och ett halvt år sen sist och pendlandet är fortfarande inget jag är vidare förtjust i.
Ämnet jag läser är litteraturvetenskap och även om det visserligen är ett ämne som går väl ihop med både mig och den här bloggen så är det också ett som tar väldigt mycket tid i anspråk. Inte minst är det läsningen som kräver tid.
Detta leder till att jag inte vet i vilken utsträckning jag kommer att kunna uppdatera bloggen och inte heller riktigt vad inläggen kommer att innehålla. Förmodligen betraktelser kring texter jag läser, eller för den del skriver, då jag läser en kurs i kreativt skrivande också. Hög studietakt alltså. Så hav förbarmande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar