söndag 24 juni 2012

Tillbaka till Lord John

Två dagar kvar till avfärd och jag vet fortfarande inte vad jag ska ta med mig för böcker till Irland. Det börjar kännas som ett riktigt problem, må jag säga. Men med första Lord John-boken utläst så är det inte alls omöjligt att hinna med den andra, och ta med den tredje på resan. Tillsammans med Alice in Wonderland och Through the Looking Glass kan det ju bli en ganska lagom uppsättning.
Samtidigt borde jag skriva ett diskussionsinlägg om huruvida Harry Potter är att betrakta som klassiker, fixa några skivor med musik och packa färdigt. Imorgon väntar nämligen vanligt arbete och en del andra detaljer som inte är direkt reserelaterade.

Dagens soundtrack är One Republic, den underbara skivan Waking Up. Fab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar